wtorek, 11 listopada 2014

Portfel 11-11-2014

Dzisiaj jest święto - ale tylko w Polsce, na pozostałych rynkach światowych handel kwitnie. Na moim Longu Dax 1 Lot zabrakło mi 0,4 pipsa, aby TP został zrealizowany, dlatego postanowiłem przestawić SL na poziom 9310 (cena otwarcia pozycji 9300), aby nie ponieś straty na tej pozycji w portfelu.

Wczoraj ewidentnie popełniłem błąd - po sprzedaży akcji Indygo te wzrosły i zakończyły sesje po wyżej 1zł co może świadczy o silnym ruchu i kontumacji wzrostów w okolice 1,2 gdzie jest kolejny opór. Tak jak zapowiadałem wcześniej  będę teraz  szukał wejścia powyżej złotówki, ale nie wyżej niż 1,10.

Skład portfela:

Indeksy
Long DAX 1 lota koszt ok. 5.894,60zł  SL 9310, TP 9400

Gotówka
ok. 5859zł


Niektóre kwoty są podane w "około" ponieważ w zależności od ceny danego indeksu wkład potrzebny na daną pozycje zmienia się.

3 komentarze:

  1. http://catshare.net/q2O0ZW6eDAEMgjdq
    fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. http://catshare.net/9bkcewZ2pC6PrCGZ
    big

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak z tymi inwestycjami nie jest łatwo.Trzeba mieć głowę na karku ja
    inwestuje w złoto ale trzeba pamiętać,że na rynku są różne produkty inwestycyjne https://www.mennica.com.pl/produkty-inwestycyjne
    W tych sprawach trzeba mieć "nosa" i oczywiście trochę szczęścia.
    Jednak nie narzekam mój portfel nie topnieje.W ten sposób ulepszam swoją strategię na przyszłość, a także zabezpieczam swój majątek.Co sądzicie o tego typu inwestowaniu? Na rynku inwestycyjnym poruszam się od dziesięciu lat. Póki co wierzę w swoje dość śmiałe koncepcje i nabyte doświadczenie. Napiszcie chętnie wymienię się wiedzą i wskazówkami, których nigdy nie za wiele szczególnie jeśli chodzi o inwestycje.
    Ważne aby otwierać się na różne pomysły i wizje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń